Digitala kundmöten

Digitala kundmöten

Kommunikation | Sälj och marknad | 1 timme och 5 minuter

Motsvarar ½ dag lärarledd utbildning

Beskrivning

Lär dig hur du optimerar dina digitala kundmöten med vår praktiska utbildning online. Förbättra dina färdigheter idag!

I den här utbildningen får du lära dig att planera och genomföra digitala kundmöten. Under utbildningen får du reflektera över och besvara frågor samt utföra uppdrag som bidrar till att förbättra olika aspekter kring din digitala närvaro och din samtalsprocess.

Relevanta nyckelord: Kundrelationer, digitala verktyg, virtuella möten, kundanpassning, kommunikation, försäljning, krishantering, utbildning och handledning

Uppdaterad/Granskad: 2024-04-04

Innehåll

  • Varför ska du bry dig om digitala kundmöten?
  • Vilka fyra stadier av digital mognad finns det bland säljare?
  • Vilka för- och nackdelar har digitala kundmöten?
  • Hur är samtalsprocessen för ett bra kundmöte?
  • Hur påverkas behovsanalysen i det digitala rummet?
  • Hur påverkas presentationsfasen i det digitala rummet?
  • Vilka nivåer av hårdvara behöver du för att vara professionell?
  • Vilka digitala hjälpmedel kan du använda?

Delmoment

0. Introduktion till kursen Digitala kundmöten

Utbildare Antoni Lacinai presenterar kursens innehåll och upplägg.

Längd: 1 minut (Utbildningens totala längd: 1 timme och 5 minuter)

1. Fyra stadier

2. Uppdrag 1

3. För- och nackdelar

4. Uppdrag 2

5. Samtalsprocess VVV

6. Uppdrag 3

7. VetaProva!

8. Uppdrag 4

9. Visa del 1

10. Uppdrag 5

11. Visa del 2

12. Uppdrag 6

13. Visa del 3

14. Uppdrag 7

15. Visa del 4

16. Uppdrag 8

17. Våga

18. Summering och framtidsvision

Kursmaterial

Anteckningar

Utbildningsbolag

Utbildningen ger diplom som visar att du har kunskaperna.



Bra jobbat!

Du har fullföljt utbildningen Digitala kundmöten och kan nu erhålla ditt diplom.

Tillbaka till utbildningen Erhåll ditt diplom

Visningsfilmen är slut

För att starta utbildingen Digitala kundmöten måste du först köpa den.

Tillbaka till utbildningen
Digitala kundmöten 958 1 2395

Kontakt